Mys och Simons bröllop

Måste skryta lite över min barndomsväns som gifte sig igår och var världens vackraste brud! Hon gifte sig med sitt livskärlek Simon och tillsammans var de sagolika. Otroligt häftigt att få vara med på deras dag! Och vilket bröllop har knappt varit på ett "svenskt bröllop" och eftersom att detta var ett häften syrianskt bröllop var det ännu mer att ta in. Men galet kul var det iaf! Gav mig i kast med deras danser och jag som knappt ens har två höger fötter som hänger med i "vanlig" sväng om. Ja, ja, låt dem skratta! Tänker inte bara sitta och titta på när en nära vän firar att hon blivit fru. Nej du My, vi dansade nätterna långa när vi var 15 och du verkar inte komma undan mig trots att du gått och blivit fru Yalcin!
Stor kram och massa lycka till er i framtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0