Home made Sushi

I kväll krigade jag ihop hemmagjord sushi till killen som är en riktig sushigalning!
Så när han kom hem från hockeymatchen stod maten på bordet.
Själv är jag inte alls speciellt förtjust i det, men som den snälling man är så ställer man upp.
Han sa iaf att han tyckte det var gott och jag slog nytt personbästa genom att äta 2 st California rolls. ;p
 
Det var första gången jag gjorde sushi och ska jag vara helt ärlig så var allt (utom att göra riset) ganska kul!
 
 
Så gillar ni sushi så tycker jag verkligen att ni ska pröva att göra er egen! 
Säkert supermysigt att stå tillsammans och göra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Frippan - Pyssel och Sånt

ÅÅ jag älskar sushi men jag har aldrig provat att göra själv. Det får jag göra :)

Svar: Det tycker jag verkligen du ska! :)Kram
Matilda

2012-11-04 @ 23:39:17
URL: http://frippan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0