Mumsig gröt

Oj, vad jag inte har tid för bloggen just nu!
Men men, har ju inte största publiken. Fast det finns faktiskt ett par trogna läsare.
Bland annat mamma och pappa. Tack till er och alla andra som tittar in emellanåt!
Jaha! Har blivit dålig igen. Ont i halsen och örat. Blä!
Men gör allt i min makt att få ordning på det!
Bland annat åt jag vitamingröt till frukost. Mums!
1 dl havregryn
2 dl vatten
1 msk krossade linfrön
Ju mer jordgubbar och passionsfrukt desto bättre.
Jag har mjölk på också!

Kommentarer
Postat av: Rudolf

De gör inget att dom inte kommenterar, de är ju många som är inne i alla fall. Det kallas svensk blyghet. Krya på kram kram.

2012-03-08 @ 07:46:36
Postat av: Anonym

De gör inget att dom inte kommenterar, de är ju många som är inne i alla fall. Det kallas svensk blyghet. Krya på kram kram.

2012-03-08 @ 07:48:22
Postat av: mamma

Jordgubbarna ser jättegoda ut:-)! Men det andra gjorde sig inte så bra på bild. Ser lite ut som kräks :-(. Krya på dig nu! Med så mycket vitaminer så blir du säkert frisk fort!

2012-03-08 @ 13:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0