För att jag älskar dig!

I alla hjärtans dag gav ju jag Martin ett kort där det stod att han skulle få åka till ett ställe där han aldrig varit förr. Och tanken var ju att han skulle få veta samma dag som vi åkte, men nojig karl som man har så litade han inte på att jag skulle packa bra så han ville helst veta så att han fick chansen att packa det han ville innan.
Så i lördags styrde jag trerätters till familjen då ena store brorsan kom hem på besök över helgen tillsammans med tjejen. Tog då tillfället i akt och talade om att vi den 23e åker till Afrika och Egypten en vecka.
Anledningen till att det blev Egypten var för att han är ett riktigt blötdjur och älskar att snorkla. Det sägs ju att Rödahavet har något av de vackraste undervattenmiljöer man kan simma i.
Vi kommer vara i en ort som ligger väldigt långt söder ut i Egypten. Där kommer vi bo på ett femstjärnigt hotell.
I priset ingick all inclusive. Inte riktigt min grej men passar mitt lilla matvrak alldeles utmärkt!
Har även köpt en undervattenskamera så att vi förhoppningsvis kan spara även våra undervattensminnen.
En utflykt som jag planerat in är att vi ska segla ut till ett naturreservat där man ofta ser delfiner.  Har man tur får simmar de fram och hälsar. Låter lite för bra för att vara sant men vi håller tummarna!
Med min tur är väl chansen att en haj kommer och käkar upp mig större!
Så nu återstår bara en hel del packande, massa resfeber och de sista skolarbetena som måste in.
Sen drar vi!
Man kan tycka att det verkar som en överdriven överraskninng. Men om ni bara viste hur snäll och omtänksam han är skulle ni förstå att detta inte går att mäta med hur jag känner för honom.
Du och jag på nya äventyr sötnöt!
<3
Funkar väl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0