Det börjar arta sig

Förra fredagen började vi gräva på framsidan för att få plats med regelverket till en trall. David smällde upp regelverket på mindre än 5 timmar. Mamma, pappa och jag la trallen på en dag. Blev lite finlir när jag var på Gotland med bland annat en ny grind. Och nu är det nästan klart! Kvar att göra är lite fix med grindens öppningsanordning, grindstolparna ska målas, muren ska kompletteras samt att vi ska försänka spotlights i trallen längs muren. Aphu, vilket utlägg! Men visst blir det väl fint?


Kommentarer
Postat av: Lina

tack för en läsvärd blogg! :)

Svar: SV: Tack så hemskt mycket, va glad jag blir när du säger det! Nå vidare bra på att skriva är jag nog dock egentligen inte. Men hoppas den är intressant och mysig trots särskrivningar och stavfel! ;) Kramar
Matilda

2012-07-08 @ 12:01:14
URL: http://popskor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0