En turkos dröm

Nu har vi varit hemma ett par dagar och man har börjat komma till rätta med det mesta. Rutinerna och motivationen finns väl inte riktigt än, med gör den någonsin det?

Så hur var då Egypten? Om vi säger så här, allt var värt vart enda litet korvöre jag betalade. Så det blev helt klart en prisvärd resa! Kanske inget jag tror jag åker tillbaka till men bra iaf!

Det helt klart bästa med resan och den anledning man möjligtvis skulle åka tillbaka var snorklingen. Helt otroliga vatten! Det kan man verkligen inte ta ifrån dem. Otroliga fiskar, fantastiska koraller och så himla klart vatten!  Så för er som gillar att ligga timmar och guppa på ytan och speja på ett riktigt trevligt undervattenliv kan jag varmt rekommendera Egypten och Mars Alam!


Kommentarer
Postat av: Pappa Rudolf

Och så solen förstås, den glömde du. Du va ju brunare nu en när vi kom från Thailand. Du kommer nog att få mammas fina bruna färg så småning om. Och då blir du riktigt brun. Skönt att ha Er hemma i alla fall.Kram kram.

2012-04-05 @ 23:31:34
Postat av: Matilda

Ja, den bet bra. Fast nu har nästan allt flagnat av! :) Men men! Ja, det är så klart skönt att vara hemma också! :) Kram

2012-04-07 @ 13:05:29
URL: http://tillevill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0