Då var det dags att ta tag i detta igen!

Blir inga långa utlägg om varför jag inte skrivit på ett tag.
Ibland får man för sig att pyssla med lite annat bara. Den mesta delen av tiden har jag spenderat på jobbet, vandrande runt i skogentillsammans med vovven.
Det jag kommer predika om i detta inlägg är mina nya Promarkers, snor dyra pennor men riktigt härliga att rita med. Jag har egentligen för det mesta kört med blyerts men fick upp ögonen för dessa härliga turschpennor,
bara för någon vecka sedan.
Grejen med dessa är att det man ritar inte blir "stäckigt" utan färgerna flyter ihop fin även om man inte ritar på ett lager direkt efter utan ett tag senare.
Min scanner la av efter en bild. Ska försöka meka lite med den under dagen men tills vidare får ni väl nöja er med den blid.
Andra försöket med Promarkers. Fortfarande inte fått in tekniken riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0