Utan snus i trettio dagar, försmäktar vi på denna öde ö!

Idag är det fredag och jag tycker att jag har varit duktig hela veckan.
Tränat och pluggat hårt!
Är så jäkla sugen på en stor, fyllig godispåse just nu så jag vet inte vad.
Det som känns värst är att jag verkligen förtjänar en också!
Men vi har bestämt att på planet till Thailand så ska jag och mamma köpa en varsin godispåse med alla favoriter och så ska vi moffa!
Moff, moff, moff!
Och ingen ska få smaka!

Ikväll blir det nog förmodligen lite TV-spel med min loverboy och så fick jag ett plötsligt behov av att titta på Pippi på de sju haven. Får se om han går med på det sistnämnda!
Min största idol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0