Plugg, plugg, plugg! Hur smart ska jag bli egentligen!? =P

Klockan ringde 9.00 och jag var helt död. Hård kväll med Halo igår!
Snoozade en halvtimme sen vinkade jag av min älskling som skulle iväg och göra något. Kommer inte ihåg vad!
Åt en pang frukost, sen applicerade jag en ansiktsmask och la mig och pluggade.
Jag har märkt att jag är en jävel på att läsa engelsk kurslitteratur.
Går nästan bättre än att läsa in saker på svenska. Konstigt men sant!
Så snart kommer det spruta webbsidor ur mig.
Ville bara få det sagt. Alltså att jag är as bra på att läsa engelsk kurslitteratur.
Ha en fortsatt fin lördag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha! Ha! Det har du då verkligen inte fått av mig!!!! Jag kan varken stamma fram en något förståligt på engelsa eller ännu värre läsa den!Men brakfrukosten! Den har du nog ärvt av mig! Puss puss

2011-11-13 @ 14:00:09
Postat av: Matilda

Haha, söta mamma! Jag har ärvt många andra saker av dig. Förkärleken till godis, schyssta lökar och en härlig ådra för REAshopping, tillexempel!

Massa pussar <3

2011-11-13 @ 19:53:35
URL: http://tillevill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0