Äntligen helg!

Jag har blivit så sjukt klen. Har varit i skolan tre gånger denna vecka och endå är jag helt slut och tycker att jag är väl värd helg. Idag har jag hela förmiddagen setat i multimedia studion i skolan och spelat in. Vi spelade in pixi böcker och lite serond ljud. Hade ångest för att höra min röst till en början. Tycker det är extremt ångsetfyllt att behöva lyssna på min röst som jag tycker låter som en bebis röst. Men jobbar med två härliga killar så det blev ganska kul trots allt! Vi satt och klurade ut vad vi skulle göra för animerad film som är vårat nästa projekt.
Blir förhoppningsvis något jag kan lägga ut här på bloggen!




På tal om animerad film så måste jag rekommendera denna.
En otroligt fint gjord film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0