Toppen uppvaktad i helgen!

I Fredag fick jag frukost på sängen med den obligatoriska varmachokladen med grädde och farinsocker. Av mamma och pappa fick jag lite olika saker bland annat antirynkkräm. Haha, väldigt omtänksamt!
Blev precis lagom firad! Sen bar det av till tentan som var mellan 16-21 satte mig ner och tittade igenom uppgifterna. Och kände, nej jag kommer aldrig fixa detta idag! Jag hade verkligen inte tålamodet för att läsa alla variabler och loopar på min dag. Jag gav det två timmar och lämnade nästan in det blankt, sen stack jag så jag precis hann till matchstart.
Första kvalmatchen mot Mesta gick vägen tillslut. Kändes som om vi hade kunnat vunnit med mer men vi gick ner i deras tempo lite och man kan absolut inte ta ifrån dem att det finns dem i laget som har väldigt tekniska. Hur som helst så fick jag en super fin assist av Loppan som resulterade i ett snyggt kvitterings mål.
Mesta är ett härligt gäng tjejer och tyvärr kommer jag missa retur matchen då min omtenta är det datumet vid samma tid.
Av Martin fick jag en hårddisk, kanske inte det mest romantiska men det var sött att han han hade observerat att jag behövde en. Det var verkligen en toppen present och jag lev så glad. Tack lilla älskling!
Sedan överraskade han mig med en trerätters middag.
Till förrätt blev det scampi som han hade stekt tillsammans med vitlök och chili. Sen hade han gjort en egen dipp som var sååå himla god.
Till varmrätt hade han gjort parmaskinka, inlindade kycklingfileer i parmesansås. Till det fick jag potatisgratäng. Också super mumsigt!
Till efterrätt blev det, hör och häpna, egen gjord cheescake.
Det som var nästan det som imponerade mest var nog just efterrätten. Den var ljuvligt god och man trodde väl aldrig att man skulle få se Martin baka.
Efter det smög vi ut i snön och bubblade.
Tack för en jätte fin kväll baby!
Och jätte stort tack till alla som uppvaktade mig på min 22-årsdag!





<3


Kommentarer
Postat av: Martin

Så himla snygg mustasch man har! =)

2011-01-18 @ 23:33:05
Postat av: Matilda

Skyll dig själv. Man ska aldrig lova laget! =P

2011-01-19 @ 20:49:49
URL: http://tillevill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0