2011

Gott nytt år på er!
Under förmiddagen bestämde pappa att vi skulle ut i skogen, gräva en grop, tända en brasa och grilla lite korv, marshmallows och äpplen. Röka ciggar och dricka Cognac! Jag måste erkänna att det faktiskt var riktigt mysigt. Att man inte gör såna utflykter oftare är ju inte annat än dumt!

  


Nyårsaftonen firade vi ett stort gäng hemma hos Freddan och det blev väldigt lyckat.
Efter 12slaget och ett försök att röka en cigarett trubbades jag dock av och bestämde mig för att gå hem redan kl 2. Haha! Jag är så jäkla klen!

  

Tyvärr dog min kamera efter skogsutflykten och jag hittade inte laddaren. Så bilderna från kvällen har jag "lånat" av Emma, Fredriks rara lillasyster som var duktig och såg till att kameran var laddad.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

det lät riktigt mysigt! :)

Hur gick det förresten för Tryggve på nyår, med tanke p åalla smällare och sånt?

2011-01-05 @ 10:25:15
Postat av: Matilda

Ja, det var väldigt mysigt!

Det gick bra faktiskt. Men på förmiddagen när vi var i skogen smällde vi lite så att han skulle veta vad det var. Väldigt skönt att det gick så bra!

Hur gick det för Smilla?

2011-01-08 @ 16:14:29
URL: http://tillevill.blogg.se/
Postat av: Jennifer

okej, va skönt att höra. :)

Det gick inte så bra.. :( Det började väl dagen före när pappa var ute och gick med henne, då smällde dom en smällae precis vid henne men då brydde hon sig inte. Sen på kvällen låg hon ute och tuggade på sitt ben och så small det jättehögt så det va väl då hon blev rädd, när hon va så avslappnad. Sen på själva nyårsaftonskvällen så åt hon inget när det började smälla och kissade inne två gånger. :( Men hon blev lugn när hon fick ligga i mamma och pappas säng mellan mina två syskon. :)

2011-01-09 @ 13:03:29
Postat av: Matilda

Nej, stackars lilla gumman! =/ Tur att hon hade två kompanjoner som var villiga att hålla sällskap i sängen iaf. =)



2011-01-10 @ 21:52:39
URL: http://tillevill.blogg.se/
Postat av: Jennifer

ja, usch.. :( Det va nog väldigt tur :D Mamma och pappa va ju tyvärr inte hemma, dom va hemma hos pernilla och magnus över nyår :)

På tal om ingenting så ska ju smilla och några fler valpar ifrn samma kull på deras första utställning på lördag! :) haha

2011-01-11 @ 20:55:00
Postat av: Matilda

Jaha, så ni är alltså närmre bekanta med Pernilla & Magnus!

Åh, va kul! Kommer det vara du som går med henne? Vilken utställning? Massor av frågor. =P

Vi tänkte kanske ställa ut Tryggve till våren/sommaren. Mest på skoj, men det verkar spännande.

Jätte stort lycka till! Då håller Tryggve och jag tummarna för Smilla på lördag!

2011-01-12 @ 17:38:27
URL: http://tillevill.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja, det kan man säga. Mamma jobbar tillsammans med pernilla :)

Nej, det kommer vara mamma som går. Jag kommer stå i publiken laddad med kameran! Det är någon special utställning eller något. http://www.snk-east.se/. :)

Ja, det tycker jag att ni ska göra!

Vi ställer också upp mest på skoj, smilla är som hon är. Lite vild av sig, men Pernilla och mamma tyckte det skulle vara en kul grej bara, och dom är ju bara valpar, så man kan ju inte förvänta sig hur mycket som helst :)

Tack! Det låter bra!

2011-01-12 @ 19:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0