En bra helg!

En fredags match som spelades av 8 st utespelare, varav jag fick agera center.
Den positionen jag är mest osäker på utöver målvakt så klart!
Slutade med torsk.
Men men, sånt är livet!
Lördagseftermiddagen spenderades hemma hos Carina.
Där vi bakade pepparkakor och fantastiska pepparkakshus.
Var riktigt mysigt att sitta där i den röda villan och snacka om allt utom innebandy!
Efter en stund var jag och Clara igång och då gick det inte att stoppa oss.
Vi skulle ut och Claras stackars syster tvingade vi med också.
Det bjöds på mycket skratt!
Efter ett par timmar styrde vi kosan mot Flamingo och där träffade man massa folk som man inte sett på år och dagar. Hade kul, som det ska vara!

Hade velat visa upp lite bilder ifrån pepparkaksbaket men som sagt tidigare har min kamera pajat.
Ska försöka få Carina att skicka bilderna till mig så de kanske kommer upp senare.
Tillsvidare bjuder jag på fantastiskt dåliga mobilbilder på min lilla julgrupp och lingonkrans jag gjorde i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0