Valpträff online

Vill börja med att tacka er för att ni tog er tiden att hjälpa mig att genomföra detta! Känns så kul för oss som bor lite längre bort. 
Använd gärna kommentar "forumet" för att diskutera saker med varandra. Problem, framgångar med mera! Klicka på bilderna för att förstora!

Mitt kennelnamn: Alejandro
Mitt nuvarande namn: Casper
Så mycket väger jag nu: ca 25 kg
Favorit leksak: Hunden Felix ,skor.
Favorit mat/godis: Jag äter allt.
Detta tycker jag inte om: Jag är en blyg liten herre så det tar ett tag innan jag vill hälsa på nya människor.
Detta är jag bra på: Bada och leta reda på ler högar som jag kan springa i.
Bästa kompis: Felix och min extra mamma Fanny.
Härligt minne: När jag tog mitt första dopp.
 
   

Kennelnamn: Paparazzi
Nuvarande namn: Herkulez
Vikt: 27kg
Favorit leksak: Katter
Favorit mat: Det mesta. Stek går t.e.x. bra
Tycker inte om: När det är för varmt. Tyckte det var en varm sommar. Tur att Husse gillar att bada.
Bra på: Jag är faktiskt bra på det mesta
Bästa kompis: Haddoc. När Haddoc vaknar på morgonen blir jag överlycklig och flyger på honom. Jag vet precis var gränsen går nu och han tål en hel del. Han har föresten också lite damp precis som jag.

   

Mitt kennelnamn:
Miss Kelly's Bad Romance
Mitt nuvarande namn: Smilla
Så mycket väger jag nu: 28.0 kg
Favorit leksak: Mjukisdjur (hund)
Favorit mat/godis: Royal Canin , Frolic/torkad blodpudding
Detta tycker jag inte om: Småhundar som skäller.
Detta är jag bra på: Sitta, stå, ligga, ge tass på befallning.
Bästa kompis: Tindra, Troja och Herkules (syskonen, träffar dom en gång i veckan) och Algot (katt)
Härligt minne: När vi var i Nyhammar hos en bekant och Smilla fick se sig själv i en spegel som gick ifrån golvet och upp till taket. Hon bara skällde och skällde, så fort vi tog henne därifrån så sprang hon tillbaka och la sig i ''försvarsställning'' och fortsatte att skälla.

     

Kennelnamn: Miss Kelly´s Poker face
Nuvarande namn: Tryggve
Smeknamn: Trygge, snyggve, och bullen.
Så mycket väger jag: C:a 29kg (är alla leverpastejmackor som givit resultat).
Favorit leksak: Dragleksaker i alla dess former.
Favorit mat/godis: Jag är galen i köttbullar, leverpastej och vattenmelon. Tyvärr även bajskorvar av alla dess slag.
Detta tycker jag inte om: Jag tycker inte om snus lukt och värme.
Detta är jag bra på: Jag är väldigt duktig på att spåra faktiskt! Så fort jag kommer utanför huset uppför jag mig. Men hemma lever jag gärna rövare.
Bästa kompis: Jag tror gärna att jag är bästa kompis med grann hunden Mambo. Har även massa kompisar på valpkursen. Leker gärna med Malte, Digger och Ella! Badar helst med bordercollin Mac. 
Annars är jag väldigt förtjust i grannflickan Meya, 1år som brukar följa med mig på promenad ibland.
Härligt minne: När mamma hängde tvätten på baksidan och Tryggve kom släpande med sin filt och tyckte att hon skulle hänga upp den också.

   

Mitt kennelnamn: Tindra(Dance Freak)Troja(Brown Eyes).
Mitt nuvarande namn: Tindra & Troja.
Så mycket väger jag nu: Tindra väger 24,5 o Troja 25,8.
Favorit leksak: Toarullar.
Favorit mat/godis: Blodpudding.
Detta tycker jag inte om: Tycker om allt.
Detta är jag bra på: Sitta fint när det bjuds på något.
Bästa kompis: Syrran är nog bäst.
Härligt minne: Baden vi gjort i sjön.

   Tindra

   Troja


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vad kul att få se syskonen! Vore jätte kul om Tindra och Troja berättar lite om sig själva och skickar ett par idol foton också.Det är roligt att se för oss som inte bor nästgårds.Vilka fina hundar vi har!Visst är dom lite syskonlika?!

2010-09-19 @ 20:14:24
Postat av: Gunilla

Vad kul att få se Tindra och Troja!! Alla syskon är helt otroligt fina. Jätte kul!Tänk att vi fick dom finaste hundarna i hela världen!!

2010-09-20 @ 18:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0