Helgen

Helgen började med att min lilla gubbe kom hem efter träningen på fredagskvällen. Då hade jag tappat upp ett varmt bad till min älskling som jag tyckte var värd lite ompyssling. Tända ljus, hand och fot-massage samt gott att dricka blev det. Jag somnade som vanligt tidigt!
Under lördagen försökte jag avnjuta det fina vädret tillsammans med Tryggve och mamma. Helt fantastistk höstväder. Tryggve trivs bättre nu när det börjar bli kallare. Sommaren tyckte han var jobbig. Förutom de stunder han fick ligga i vattnet och glöta runt förstås.
Sen bar det av till Joacims och Fredriks 50 års fest. Som jag i fredags fick reda på att det var maskerad. Har varit så sjukt mycket nu så jag hade inte hunnit läsa inbjudan. Men bara att göra det bästa av situationen. Martin klädde ut sig till en väldigt stilig Robin Hood och jag klädde klyftigt nog ut mig till någon ingen på hela festen verkade vet vem det var, Poison Ivy.
Var väldigt trevligt, bjöds på god mat och trevligt sällskap. Tyvärr behövde jag och Martin åka hem tidigt då Martin skulle upp tidigt och åka på morgon träning.
Söndagen har jag fördrivit ute i solen med Tryggve och sen i en fruktansvärt kall hall i Nacka.

 



Kan ju säga att jag nästan bad till gud att jag skulle få ur färgen ur håret. Det gick ganska bra dubbla tvättar i duschen sen var allt typ borta!


Kommentarer
Postat av: Åsa Backholm

Men undra om inte Robin Hood glömde pilbågen?? Men ni var jätte söta, Kram

2010-10-18 @ 22:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0