Plugg, plugg, plugg!

Snart avslutas vecka 2 på världens drygaste kurs. Objekt orienterad programmering! Att skriva i källkod är helt nytt för mig och visst går det att förstå men problemet är att det går i så sjukt högt tempo. Denna vecka har jag ägnat minst 11 timmar om dagen åt studier och det känns fortfarande som för lite.
I helgen kommer jag vara tacksam att för att Martin är en sjusovare för då kan jag smyga upp vid 7 och plugga undan lite tills han vaknar.
Känns väldigt kul när man har varit uppe med tuppen hela veckan för att kunna åka in och plugga innan föreläsningarna!
Oj, vilket otroligt muntert inlägg!
Det ska faktiskt bli väldigt skönt med helg fast den kommer gå åt till att plugga. Ska försöka klämma in en match mot Telge, Harry Potter samt att hinna med att titta på Martins söndagsmatch!
Sitter i skolan nu och vänta på föreläsningen men när jag kommer hen ska jag lägga upp en bild på världens sötaste mus. Mamma hittade en mus i Tryggves mat tunna. Den var alldeles tjock av hundmaten som ramlat ur påsen som låg där i. Verkligen den sötaste musen jag sett!
Han fick heta Sune när jag bestämmt det släppte vi ut honom i friheten igen.
Tog en bild och honom ska ni få se ikväll här jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0