Näsblod

I natt vaknade jag av att jag höll på att drunkna i mitt eget näsblod. Hade förmodligen hostat så mycket att något kärl brustit i näsan. Mys!
Nu verkar det som om det går upp i öronen också. Helt värdelöst!

När man väl drog upp persiennerna såg man att snön återigen bjöd på en visit. Sommaren känns just nu väldigt långt bort. Låg och kikade på sommar outfits igår kväll men nu känns det som om att man aldrig kommer att få plocka undan raggsockorna och halsduken.
Jag ska ju lära mig att åka longboard i sommar. Kommer gå åt en hel del timmar till att lära sig det, det betyder att många soltimmar. Bikini, hjälm och knäskydd, en galet snygg bränna alltså!   

Från näsblod till bikini, lika intressant inlägg som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0