Märks det att jag har varit sjuk för länge eller?

Helt galet uttråkad! Har gått till den punkt där jag sitter och Photoshopar alla på min dator. Det är visserligen ett väldigt bra tidsfördriv. Men jag känner mig nästan besatt. Finns det PS- beroende?

Idag jag lekt med min storebrors ansikte och texterna till några låtar han gillar.
Sen har jag även gjort skivomslaget till Sarah, Lisa och Malins band om de hade haft något vill säga. Där har ni beviset på hur less jag är på att ligga hemma.
(Hoppas att det är lugnt tjejer, det är bara det att det var en otrolig kvalitet på bilden. Ring mig om ni någon dag ska släppa en skiva lovar jag att göra omslaget!)

Resultatet blev allt ifrån 100% men var ju första gången så det kan ju bara bli bättre!




Kommentarer
Postat av: Matilda

Hihi! Ser ut som om David har afro. (Det har han faktiskt inte! Slarvigt jobb av mig bara.) =P

Nu är det riktigt illa. Inne och kommenterar sin egen blogg. Haha! Värre kommer det bli för det kan komma ett inlägg till ikväll. Vi får se!

2010-03-23 @ 17:55:56
URL: http://tillevill.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh jag vill starta band!

2010-03-23 @ 19:22:11
URL: http://malinandreasen.blogg.se/
Postat av: Martin

Riktigt snyggt gjort älskling :D

2010-03-24 @ 13:57:46
Postat av: Sarah

:)

2010-03-24 @ 19:18:36
Postat av: Matilda

=)

2010-03-25 @ 19:28:35
URL: http://tillevill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0