Konstig dag!

Idag verkar jag vara helt snurrig. Hela min kropp skriker till mig att det är fredag. Fast att det bara är tisdag! Jobbigt att man titts som tätt kommer på att det faktiskt inte alls är helg snart.
Sen gick jag och la mig och sov lite middag en stund efter jobbet. När jag vaknade var jag helt stelfrusen och det kändes som om jag hade blundat i fem minuter, när det faktiskt gått en hel timme. Jag kände mig inte alls speciellt pigg heller. Jätte jobbigt! Blir absolut ett varmt bad ikväll innan jag lägger mig. 
Hoppas att denna vecka går fort. Längtar till helgen och att få sova ut!


Kommentarer
Postat av: My

SNYYGGGGG!!!

2010-03-19 @ 19:06:35
URL: http://lovelymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0