Fram och tillbaka till Skåne en sväng

Jag har varit ute på äventyr denna vecka. Har nämligen flyttat hem alla mina saker ifrån Skåne. Åkte ner tillsammans med mamma och pappa på tisdag runt lunch och var hemma med allt igen vid eftermiddag på onsdagen. Det är vad jag kallar bra jobbat!


Vi åkte ner med en bil och ett flak. Tänkte dra en lista över vad som fanns på flaket när vi åkte hem så att ni får en bild av hur vi egentligen såg ut. Jag trodde inte heller att det skulle gå men vi har ännu en gång bevisat att ”Ingenting är omöjligt!”


·         En 140cm säng
·         2x tvåsits soffor
·         Ett skrivbord
·         Ett soffbord
·         Ett nattduksbord
·         En byrålåda (med 10 lådor)
·         En tvättkorg och en himla massa andra prylar


När vi kom hem förstår ni själva att det blev en del jobb också. Det största problemet var att förvara allt. Mitt rum blev väldigt mysigt men med mycket saker. Om Maria Montazami är förtjust toffsar/ tassels så är jag galen i kuddar.

Ikväll blir det fredagsmys med älsklingen bland alla kuddar! <3




Kommentarer
Postat av: Ida

ÅHHHH!!!! MYYYS :D skulle gärna vela dyka ner i den där sängen duu ;)

2010-03-14 @ 13:24:28
Postat av: Matilda

Det får du så gärna! När kommer du hem nästa gång sötnöt? Borde leka! :)

2010-03-14 @ 16:03:24
URL: http://tillevill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0