Två och ett halvt hål

I fredags åkte jag ner lite min lilla sjukling som hade blivit sämre. Han har hostat och haft för sig, så jag har fått agera sjuksköterska. Då menar jag inte sjuksköterska på det lite trevligare sättet. Nej, passa upp med snorpapper och tee var min uppgift i fredags.
Jag missade tyvärr Fridas schlagerfest. Dels på grund av att jag kom hem sent från Nyköping och dels för att jag inte hade någon lust att inte komma utklädd. Väldigt tråkigt!
Idag satte jag och Idag våran plan om is-fiske i verk. Vädret var guld, vindstilla och soligt. Vi krigade fram två och ett halvt hål i 50cm tjock is, satt i 3 timmar utan ett napp. Men det blev en riktigt lyckad dag iaf. Prickig- korv mackor, varmchoklad, gifflar och en himla massa skratt!
Ikväll blir det till att heja på storebror och Kvarnen IF! De möter Mariefred och sist jag såg de mötas så blev det slagsmål och deras målvakt låtsades plocka fram en pistol. Haha, sköj! Får väl dra på sig skottsäker väst ikväll kanske.







Nej, hon har inte tuppat av...



Hon gör bara en snö- ängel! =D




Kommentarer
Postat av: Ida

ÅHHHH!! Bilderna kunde nästan visa precis hur det var ute på vår pimpeltur :) Skönaste och bästaste söndagen på mkt länge :P

2010-03-08 @ 17:43:00
Postat av: Matilda

Instämmer fullkomligt! =D

2010-03-09 @ 13:17:12
URL: http://tillevill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0