Rock´n Roll

Ännu en onsdag avklarad och nu börjar man känna den söta doften av en helg som närmar sig. Den ljuva känsla av att snart få sova ut är blandad med ångest. Ångest över att jag inte ha hunnit fixa några kläder till Majas 20-års fest med Rock´n Roll tema. Får väl troligtvis klämma in lite tid för det i schemat på fredag eller lördag morgon.

Ska iaf bli riktigt kul och man hoppas ju att alla kör fullt ut. Finns ju inget tråkigare än när folk inte fullföljer teman. De får feting dissen av mig, på riktigt!

Hylla idag vill jag göra dem som bestyr kalas med teman. Man får ju så mycket mer att skratta åt!

Här kommer lite inspirations bilder (som inte jag tagit).

   


Kommentarer
Postat av: My

Du är ju rockdrottning du kommer alltid komma på nåt!



P to the K

2010-02-10 @ 21:36:39
URL: http://lovelymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0