Ännu en söndag

Helgen har varit väldigt lugn. Jag har varit sjuk nu igen. Känns som om jag är dålig varannan vecka typ. Mitt immunförsvar är sämst just nu. Det i kombination med ständig trötthet känns allt annat än skoj. Men, men! Imorgon ska jag vara idrottslärare, är grymt taggad trots att jag inte är helt på topp. Idrott är ju faktiskt alltid kul, eller all idrott utom orientering. Endast av den anledning att jag aldrig kunde fatta hur man skulle tyda kartan för att komma till stationerna.  Men blir nog ingen orientering i all denna snö. Väldigt fint ute nu!
Idag kom Ida förbi med en spark. Galet skoj att hon tittade in. Ida är en gammal vän som jag egentligen känt sedan dagis och som minsann alltid får mig på kanon humör. En underbar person som jag hänger på tok för lite med. Men nu ska jag låna min moster Elvys spark och sen ska Ida och jag sparka ut på isen och pimpla. Varm choklad är såklart obligatoriskt. Längtar!

Detta är en bild jag tagit. Tycker det ser lite ut som gift.

PhotoByTille


Kommentarer
Postat av: Ida

Åhh men söte då! :) Och du får alltid mig på gott humör <3 hha, jag ser as fram emot vår lilla utflykt :) ska bli supermysigt!

2010-02-22 @ 18:36:06
Postat av: Matilda

Det ska du veta gumman. Du definierar verkligen uttrycket solstråle! =)

2010-02-24 @ 19:04:20
URL: http://tillevill.blogg.se/
Postat av: Ida

Amen durå??!! TUSEN SOLSTRÅLAR :)

2010-03-02 @ 17:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0