Glad Påsk!

Igår åkte jag, Martin och Douglas in och skulle ta en Bertil på Cp. Målet med kvällen var att jag skulle lära mig att dricka öl. Anledningen till att jag vill lära mig det är för att annars dricker jag bara söta drinkar och efter en känns det ju typ som om tänderna ska ruttna och trilla ur munnen. Efter ett tag satt jag där med flera stycken öl, bara för att alla tyckte olika om vilken man skulle börja vänja sig med. Jaha! Mottot för kvällen var.
Sakta går också framåt!
Idag mår jag faktiskt riktigt bra trots att det slank ner ett och annat igår. Snart ska jag åka till mormor och äta påskmat. Det blir nog mysigt!
Funderar på att träna vidare ikväll, alltså på att dricka öl. 
Glad Påsk på er! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0