Först och främst

Idag har jag och mamma haft en mysig mor och dotter förmiddag i skärholmen
och på Ikea.
Nästa vecka ska jag försöka ha köpstop i en månad. Detta innebär att jag inte får ha några utgifter på
annat än mitt gymkort på en hel månad. Jag vet, pest!
Men eftersom att jag inte kommer att sommarjobba i sommar betyder det att jag måste lära mig hushålla.
Jag försöker se detta som en sorts detox. Hehe!
Så idag passade jag på att försöka fynda en sista gång innan "torkan".
Det blev en svart kofta samt en randig tröja från Gina. Det var rea så tillsammans kostade de 100kr.
Bra gjort av mig tycker jag!

Idag har jag också gjort ett par egna power shoulder. Blev faktiskt ganska nöjd men har fortfarande inte gjort klart fastsättningsanordningen.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0