Malmö

Idag har jag och mamma varit i Malmö nästan hela dagen. Har haft en kanon mysig dag. Det var mycket folk i stan dels för att det var löningshelg och dels för att det var både Malmös motsvarighet till Pridefestivalen och dels för att det på Gustav Adolfs torg var tema med världens mat. Så mellan stånden med Engelsk, Turkisk, Australiensk mat med mer strök det rund lastbilar med glada och dansande homosexuella Kanon mysig stämning!
Vi möttes upp med Gunilla och hennes son Peter och tog en fika. Det är egentligen Peters lägenhet jag hyr i andrahand. Hur helst, när vi satt där och tog en fika på Café Hollanders ute servering så tyckte jag att jag såg Martins kusin Sara en bit bort. Det visade sig tydligen att det var hon. Kul att man fick se ett bekant ansikte och tänk så liten världen är!

Nu ska jag iaf göra något som jag vet ett par kommer bli lite glada av. Jag tänkte lägga några bilder på mitt lilla näste! Hoppas att ni tycker att det är fint och vill komma och hälsa på mig snart!
Ta hand!

   

Kommentarer
Postat av: Martin

Super fint är det älskling :)

2009-09-28 @ 13:54:51
Postat av: Åsa B

Vad mysigt du har fått det, jätte fint. Hoppas att du kommer att trivas bra. Kram

2009-09-28 @ 19:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0