Varför så svårt med rubriker!

Halloj!
För er som inte vet så ska jag snart börja plugga i Malmö. Av den anledningen har jag lovat mamma att börja blogga så att hon vet precis vad jag har för hyss för mig där nere. Så här kommer ni läsa om mina dagar. Allt ifrån skola, inreding, matlagning, party sen kommer jag nog klaga över en och annan träningsvärk.
Nu är det inte långt kvar tills det bär av till Trelleborg och Malmö, typ fyra dagar.
Idag har jag införskaffat det kanske viktigaste skolmaterialet, en dator. Blev en Acer med Inter Core 2 Duo processor, 4GB internminne, 2,0GHz, 320GB hårddisk, m.m. Den skulle tydligen fixa att köra alla program som jag kommer behöva.
Det finns så himla mycket saker man inte tänker på inför man ska flytta hemifrån. Till exempel alla tråkiga saker man måste köpa som till exempel toalettborste, stekspade, dammsugare, konservöppnare, diskställ, mikro, m.m. Så jag har konstaterat att det bästa är egentligen att bo hemma. Gör det så länge ni bara kan! Jag har världens underbaraste familj, kan inte förstå hur jag kan göra något så dumt som att flytta ifrån den. Långt också!
Jag flyttar dessutom ifrån världens finaste och bästa pojkvän. Åhh, vad jag kommer sakna min kille! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0