Pumpalykta

Sitter på 00.05 bussen på väg hem från min fina vän My
(som förövrigt är en galet kreativ och duktig Make Up Artist).
Less man blir på alla fyllon på bussen!
Bläää, va jobbigt! Tur att det finns hörlurar med HÖG musik! 
 
Idag har jag druckit två st redbull. Har typ sammanlagt druckit två i hela mitt liv.
Pigg som en speedad ekorre på extasy! Perfekt! Lite nattbloggande...
 
Idag har det varit full rulle med fixande för morgondagens Halloweenfest med järngänget.
Fortfarande en hel del kvar! 
 
Dagens donande resulterade i en pumpalykta och min allra första "pumpkin pie". Jag erkänner, jag HATAR att baka men vad gör man inte för sina brudar! Tror ärligt talat att den kan ha blivit ganska god, fast säkert vet jag inte än! Håller tummarna!
 
Vad tycks?
 
 
Fler bilder kommer förhoppningsvis upp under helgen.
Pumpalykta och Halloweenfirande överhuvudtaget, kul med nya traditionder eller jä*la "Amerikafasoner"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0