Love recycling

Det här blir sista pysslet innan jag drar igång och Halloweenknåpar inför helgens Halloweenfest med laget.
Som ni ser har jag snöat in på hönsnät och björkris. Jag kanske har kass smak men jag tycker att det blir super mysigt tillsammans!
 
Idag vill jag slå ett slag för återvinning eller "recycling" om man ska låta lite världsvan, vilket jag inte är, men iaf!
Här har jag använt en gamal syltburk som annars kanske skulle kasstas.
 
Fler såna här kommer det bli framöver!
Kanske en hängande lykta eller med en större glasburk göra en lykta som man kan ha ett blockljus i. 
Ja, bara fantasin sätter gränser!
 
Vad tycker ni? Hönsnät och björkris, toppen eller pannkaka?
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Toppen såklart! :)

Svar: Haha! Min allra trognaste läsare. Älskar dig för det eviga stödet! <3
Matilda

2012-10-24 @ 19:05:45
Postat av: Cicci

Mysigt ju! :)

Svar: Naaaw, Snäckis, du är gullig du! :)
Matilda

2012-10-24 @ 19:12:01
URL: http://takeashower.blogg.se
Postat av: Malin

Super fint! Får massa inspiration till min och Linus nya lägenhet :D

Svar: Åh, kul! Ja, sug åt dig och sen får du såklart ta kort och visa mig hur fint ni får det. :)
Matilda

2012-10-24 @ 20:45:00
URL: http://malinandreasen.blogg.se
Postat av: Åsa Backholm

Sträck på dig och var stolt över din kreativitet, det finns många som är avundsjuka o också skulle vilja kunna. Tack för att du delar med dig<3 Ååå det är super snyggt:)

Svar: Tack underbara du! Jag suger åt mig och fortsätter att göra mitt bästa för att inspirera. <3
Matilda

2012-10-24 @ 21:57:22
Postat av: Meam Die

Åh, så fint du gjort, absolut Toppen!!!
Tack för tipset.

kram kram Malin

Svar: Tack va glad jag blir! Stor kram
Matilda

2012-10-25 @ 09:20:02
URL: http://meamdie.blogspot.se
Postat av: Susanna - mitt liv i Oslo

Jättefint och mysigt! Tack för en inspirerande blogg :-)

Svar: Åh, va kul att höra Susanna! Hoppas kunna fortsätta inspirera!
Matilda

2012-10-25 @ 11:09:19
URL: http://miss0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0