Hemmagjord Halloween- belysning

Idag har jag varit och gjort riskettan. Och gissa vad, jag blev godkänd. Wohooo! :P
Har därför blivit lite knapert om tid att komma igång med Allahelgonastämningen som jag skulle börja på.
 
Men för alla er som tänker fira Halloween som är precis runt hörnet har jag tips på hur man gör en fin ljusslinga "Halloweenstyle"!
 
 
Man kan göra kuber och bara ha dem som på bilden ovan. Super snyggt!
Tyvärr gör inte bilden lyktorna rättvisa. Men pröva själv får ni se!
 
 
 
Eller en annan variant, lite vidare utvecklad. Kanske lite mer "baby feeling" på denna! Men vem vill inte känna sig som ett barn under Halloween, proppa i sig godis, klä ut sig och kasta ägg på folk man inte tycker om!
Tummen upp för det tycker jag! :)
 
Någon annan än jag som är pepp för Halloween?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0