Many Things to do!

Halloj!
Ursäkta röran här på bloggen men layouten är bara temporär! Som vanligt har jag miljoner grejer att göra, vilket känns kul.
Det kommer bli lite dåligt med inlägg denna vecka då jag beslutat att flytta bloggen till wordpress istället. Förhoppningsvis så länkas ni vidare härifrån till nya domänen redan på måndag. Men oroa er inte! Ska vara tydlig så att ni hittar rätt!
 
Förutom att skriva affärsplan till företaget, läsa teori, övningsköra, vara ute med vovven och träna så måste jag läsa in mig lite på ämnet wordpress. Som tur är har jag en fin vän som är duktig på det så hon har lovat att vara min Yoda nu och stötta mig under bytet! Kolla in hennes blogg, hon är brutalt duktig på att skriva! 
 
Eftersom att jag inte har något eget kul att bjuda på idag så vill jag tipsa om en helt underbar butik som ligger här i krokarna. Butiken heter Many Things och de har garanterat något som genererar den där "måste ha" känslan.
Kika in på deras sida för att få en smakbit av deras otroligt fina sortiment. Och inte nog med att de har en hel butik med fina saker, de har dessutom extremt trevlig och hjälpsam personal!
 
 
Bild lånad från Many Things
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åååååh!! Den måste jag åka till :)

Svar: Ja, det kan jag varmt rekommendera! Super mysig butik! :)
Matilda

2012-11-08 @ 15:48:21
URL: http://takeashower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0