En syltburk full med minnen

Igår var det Allhelgonaafton. En afton som tillägnas de som gått bort och som man vill minnas!
Dock kan jag tycka att de vanliga gravljusen känns lite tråkiga. Så jag gjorde en egen variant!
 
Lycktorna är gjorda av vanliga syltburkar. Dem har jag fyllt upp med sand från Falserbo. För att få en nivåskillnad på ljusen. Upptill för att täcka den lite tråkiga "skruvanordningen" flätade jag en krans av lingonris.
Jätte lätt och kostar inte många öre! 
 
Passar bra både inne..
 
Och ute!
 
Vad tycker ni om lyktorna? Tände ni ljus för nära och kära som gått bort?

Kommentarer
Postat av: Meam Die

Jättesöta!!! Japp, passar bra både ute och inne ;)
Du är så pysslig!

kram kram Malin

Svar: Ja, jag kan inte låta bli! Det kliar riktigt i fingrarna just nu. :)
Stor kram
Matilda

2012-11-04 @ 22:08:07
URL: http://meamdie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0