Fynd-fredag

God morgon, god middag, god kväll! Det var inte igår!

Tänkte jag skulle göra om min layout lite idag så satte mig för en timme sen och började greja. Tyvärr så var ett en grej som jag inte fick att fungera så jag gav upp nu. Eller jag ger upp tills imorgon eller när jag orkar sitta.

Tänkte att jag måste komma igång igen nu. Kommer ha en massa roliga projekt framöver med de nya kurserna som drog igång i måndags. Grafiskdesign och 3Dmodellering i opensource- miljö.

Idag jobbade jag inte eftersom att jag hade massa saker att göra. Men jag hann klart förvånansvärt fort så jag och mamma hann upp en sväng till SKHLM. Och vilka otroligt bra fynd jag hittade! För under 5oolappen fick jag två par jeans, två par skinnbrallor, en skjorta och två par trosor. Bra eller va!?

Inte bara det, vi svängde förbi mormor och där hittade jag en sak som jag letat efter väldigt, väldigt länge. Något jag verkligen velat ha men som jag inte velat köpa ny. Jag tänker inte säga vad det är utan vill visa upp en blid på den för att den är så himla fin. Så när jag fått en bra bild på den kommer den upp här på bums!

Jag tänkte att jag avslutar med min första vektorbild i Illustrator. En del av den första inlämningsuppgiften i grafiskdesign. Som ni kanske ser är det lite finlir kvar att göra, i övrigt är jag rätt nöjd för att vara första gången!

Stiliseratporträtt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0