Hoppas alla haft en lika fin alla hjärtans dag som jag!

Min lilla gullunge kom hem till mig vid lunch och överraskade mig med en brak lunch bestående av thaimat och till efterrätt hade han med sig fika. Tanken hade varit att vi skulle gå ut och fika men var inge höjdar väder så fick fika inne. Inte nog med det fick jag en söt blomma och choklad!

Ja, han göder mig och jag han! Det är äkta kärlek det! Nej, skämtosido! Han är faktiskt underbar och det bästa av allt var att han gick och handlade och gick sedan hem till mig med allt, då han inte hade någon bil.                      Det är ÄKTA kärlek det!

 

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var gulligt! :-)

2012-02-16 @ 17:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0