Fantastiskt med gamla vykort

Idag vill jag slå ett slag för riktigt gamla, härliga vykort!
Min pappa har samlat på sig en hel låda
som numera bara ligger och dammar.
Varför ska man inte slänga gamla vykort?
För att de är fantastiska att läsa!
Har ett jätte gammal, säkert 200 år, där en kvinna skriver till sin man.
Helt fantastiskt att läsa! Där ser man hur tidlös kärleken verkligen är!
Vill man inte ha de liggandes i en gammal pappkartong kan man göra som jag, rama in dem!
Har man vykort som kanske inte är så fina på framsidan kan man alltid använda baksidan
och göra något skoj med.
Här har jag tagit ett vanligt papper och skurit ur fjärillsvingar
som jag sedan böjt ut så att vykortet under blottar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0