Från analföda till flammande trikåer

Kom hem sent från träning i torsdags och la mig och varvade ner framför TVen.
På Dicovery sände de Bear Grylls och Extrem överlevnad. Ett program som jag faktiskt brukar titta på. Kom in i programmet lagom till att han hittade "färskt" vatten som var fyllt med fågelspillning. Hm, det var underligt nog för äckligt för honom att dricka. Så vad gjorde han! Ja, man kan ju inte beskylla honom för att vara annat än kreativ när han iställte försöker tillgpdogöra sig vätskan ANALT!
Yepp, ni hörde mig  rätt! Det var till och med magstarkt för mig så "sapp, sapp" och så hamnade jag på Euro Sport där de sände WRESLING. Är Wresling ens en sport? Men det absolut värsta var att jag kom jag på mig själv fastna och till och med heja på en. Heja, killen i tighta trikåer med flames på.
Nej Matilda! Inte okej!
För att avsluta detta otroligt meningslösa inlägg så lägger jag upp en skiss som jag gjorde till min makeradklädsel i vintras. Temat var mat och jag hittade skissen i veckan. Så alltså från skiss till verklighet!
Om ni inte hajar själva så var jag en prinsesstårta! =P

Vill lägga till att tjejen på skissen och jag nästan har likadana kroppar, jag har bara lite, aningen kraftigare benstomme! =P
Skissen är gjord i vanliga ritpennor, sådana man hittar på leksaksaffären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0