God morgon!

Vaknar åter igen till ett strålande höst väder. Dessvärre har jag inte fått undan all den läsning jag skulle ha velat.
Hade hellre spenderat denna söndag förmiddag i skogen tillsammans med vovven.
Men kan ju åtminstone sitta ute och läsa.
Det blev en lugn lördag igår. Och tyckte jag kunde unna mig lite ensam kvalitetstid.
Tända ljus, en stor kopp te och mina promarkers.
Inte mycket som slår det! =P

Gårdagens skörd blev inte riktigt klar. Behövde en lilla/plommon-färgad promarker och kanske en mullvadsgrön promarker. (Haha! Mullvadsgrön var något nytt).
Aja, so far so good!





Känner att min scanner inte gör bilderna riktigt rättvisa. Men vad gör man!
Pennorna jag annvänt är vanlig blyerts, letraset 0.3 (egentligen lite för tjock men den enda som fungerar) och promarkers i olika nyanser.

Färdig bild kommer inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0