Skadad - i huvudet

Jag tror jag måste uppsöka hjälp!
Jag har inte ätit godis på typ 6 veckor nu. Vill bara tillägga att det är helt klart, utan ens minsta konkurrens mitt personbästa.
Hur som helst så vet jag inte om jag håller på att bli smått galen.
Idag googlade jag bildresultat på ordet GODIS!
Jag satt där ett tag och det vattnade sig ordentligt i munnen innan det slog mig.
Herre gud, jag börjar ju bli galen!
Jag satt extra länge och tittade på just denna blid. Helt fantastiskt vad mycket godis!
Jag får försöka tänka på alla hostande människor och småbarn som kladdar i dessa lådor.
Usch, usch och bläää!
Nu vill jag inte ha godis längre!
Jo, det VILL JAG FAN VISST!
MUUUUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0