Riktigt höstväder kräver levande ljus!

Jag tycker att jag har varit ganska duktig idag.
Ställde klockan på 8 och la mig och betade av ett gäng sidor i kursboken. Tanken är att jag ska slippa ta med den till Thailand, den väger ju trots allt närmare 4 kilo.
När jag kände att ögonen inte kunde hålla koncentrationen längre så gick jag ut och sprang i det super tråkiga höstvädret. Under löpturen fick jag ett sms att kameran låg och väntade på posten. Kom hem och tog med mig mamma och Tryggve och promenerade ner till centrum och hämtade mitt packet.
Vi blev ute i lite mer än en timme.
Nu har jag precis duschat och ska krypa ner i sängen och läsa vidare.
Men mysfaktor ska det vara. En kopp the och massa tända ljus!
Då ska nog ett par sidor till rymmas i mitt lilla huvud!

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0