Lunch hos mormor ♥

Idag åkte vi en sväng till mormor. Hon bjöd på lunch, super god fiskgratäng. Mums!
Mormor hon kan hon!
När jag var liten brukade jag säga till mamma när jag inte tyckte om maten.
"Nej, mamma! Det här håller inte. Jag rymmer till mormor en sväng!"
När jag hade fått lite mat i magen så var jag nöjd och ville hem igen.
Jag blir full i skratt när jag tänker på det. Man var så fräckt ärlig, men det är väl det som är härligt med barn!
Hur som helst så var Tryggve med. Han ska ju trots allt bo med henne i mer än två veckor!
Kommer sakna honom massor!
Men jag behöver inte vara orolig för jag vet att han kommer bli väl ompysslad och får en massa godsaker.
Inte omöjligt att han rullar fram när vi hämtar honom!

Martin försöker ta en bra bild på mig och Big T.
Går sådär!

 

Tryggve älskar Sluggos gamla leksaker!



Martin ser ut som en poet. Det är han INTE!



Jag och Bullen dansar i det härliga höstvädret!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, vi kommer att sakna våran lilla bulle. Men vad tusan. Ska väl klara oss utan honom i 2 veckor!Honom kommer det inte att gå någon nöd på. Vi får köpa med oss en leksak till honom. En cocosnöt eller något. Pusspuss

2011-11-13 @ 14:08:00
Postat av: Matilda

Han kommer nog att storm trivas med mormor och Jonny! Ja, skulle vara spännande att ge honom en kokosnöt. Är det någon som skulle få upp den så är det ju han som älskar att demolera saker. Puss =)

2011-11-14 @ 00:18:43
URL: http://tillevill.blogg.se/
Postat av: Christina

Vilken fin vovve! :)

2011-11-17 @ 16:52:32
URL: http://christinarooth.blogg.se/
Postat av: Hannah - littlebridtoldme

Det var en stor och fin hund :)är det en leonberger?

2011-12-05 @ 13:41:13
URL: http://littlebirdtoldme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0