Från den onda stress kärringen till världens bästa flickvän!

Har nyligen avklarat en programmerings kurs som har varit helt galet stressig. Vet inte hur många tusen rader kod det blev i slutet. 
Stackars mina nära och kära som får stå ut med mig som är nära ett nervsammanbrott.
Irriterad på allt och alla som inte kan bidra med att prorammeringen går framåt.
Jag ska fasiken ha som tradition att vi varje kursavslut plocka fram mouserat och
 bjuda dem som orkat med mig.
Denna bild är tagen för någon helg sedan då jag bjöd min älskling som varit så förstående och stöttande!
Jag har den finaste killen i hela världen och då och då gör jag sånt här för att kunna
mäta mig nogurluna med han!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0