Årets önskelista var svår formulerad

Jaha! Alla tjatar ju om en önskelista.
I år känns det faktiskt som om jag egentligen har allt jag behöver.
Har konstigt nog inte den där konstiga känslan av att allt i garderoben är fult och omodernt.
Tror inte att det är garderoben som ändrat sig utan är nog jag som inte har tid eller orkar bry mig.
Just nu är allt vad fleece och yllesockor heter favoriter.
Men här kommer lite förslag på vad jag tycker är fint och vad jag kanske kan behöver.
Det här är ju guld, slipper man skicka runt önskelistor till höger och vänster!

Är i behov av nya brallor så en slant till nya jeans vore allatiders.


Mysiga tofflor från Bikbok. Guld värt när man måste stiga ur varma sängen.
Tryggve kommer förmodligen tycka de är lika fina som jag!
99kr från Bikbok.

 
Båda dessa är söta på olika sätt.
Blusen är något som man så väl kan använda redovisning i skolan och direkt till baren. 
Båda plaggen är från asos. 
Blusen kostar 298kr och klänningen 366kr. 

      
Asos 69kr. Bikbok 49kr. Asos 91kr.

  
Kofta från Cubus. Stövel från Dinsko.
Gillar modellen på dessa men man kan säkert hitta liknande i andra färger och material.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0