Jävla skit helvetes piss!

Som ni redan vet vid detta lager har jag varit ständigt sjuk denna vår.
I måndags förra veckan fick jag på nytt antibiotika mot bihåleinflammation.
I tisdags morse, kl 6 vaknade jag av att det kliade över hela kroppen. Såg ett par fläckar på knäna och trodde först att jag blivit myggbiten. Men efter bara en kvart svullnade hela jag upp. Det såg ut som om någon slagit mig hårt övar ögat samt satt in två tennisbollar på varsin sida av knäna. Jag såg verkligen vidrig ut!
Fick komma in till vårdcentralen vid 10 då min hals ännu inte svullnat igen. Fick kortison mot svullnaden och antihistaminer mot klådan. 
Fram mot kvällen såg jag så gott ut som vanligt. Trodde då att det var lugnt!
På onsdagen när jag vaknade så såg jag åter igen konstig ut. Var knall röd och svullen i ansiktet. Denna gång kände jag också ett tryck över bröstet. In till vårdcentralen igen. Mer tabletter och sedan bar det av till akuten där jag fick en adrenalin spruta i låret.
Idag när jag vaknade kände jag mig så sjukt förbannad. Att ingen jäkel tidigare rett ut vad som orsakar att jag ständigt är sjuk. Verkar som om läkarna idag egentligen inte bryr sig. De vill bara få ut en i från deras rum så snabbt som möjligt.
Sa i från igår. Sa att jag verkligen behövde ha någon som tog mig på allvar nu.
- Nej, du har nog bara haft otur. Vill du att någon ska reda ut dig får du vända dig till någon privat.
Jävla skit idioter! Varför blir man ens läkare om man inte vill hjälpa människor.
 Som ni märker är jag galet upprörd. Om jag blir sjuk igen vet jag fan inte vad jag tar mig till! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0