Unika som små maränger!

Nu har jag varit hos en grupp 6- åringar i ett par dagar. Vilken härlig ålder det är! De skönaste, spontanaste grodorna hoppar ur munnarna på dessa små krabater.

”Adam” satt och lekte med sina tår. Bredvid satt ”Nisse” och tittade på med för undrade ögon.

-          Waoow! Vilka viga tår du har! Får jag pröva? Frågar Nisse och tar utan ett svar tag i Adams tår och drar de fram och tillbaka upprepande, med de höga ljudeffekterna,

-          Ding, dong, ding, dong!

Adam sitter bara och tittar på som om det var det normalaste i hela världen att se Nisse leka med hans tår.

När jag bryter samman i skratt tittar det på mig som om jag var hel konstig. Det förstod verkligen inte varför jag började skratta åt dem.

Super mysiga barn!


Kommentarer
Postat av: My

Världens underbaraste flicka, va kul att du skaffat blogg :D Me like velly mutchoo ;).



Tack för länken sötaste! Massa pusar <3

2010-02-10 @ 15:44:07
URL: http://lovelymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0