Adlitam

Vad skulle du vilja ändra på ditt utseende om du fick?
Jag skulle vilja att alla timmar man träning i veckan skulle ge märkbarare resultat. Om ni förstår vad jag menar!

Kan du kolla i kors med ögonen?

Haha! Faktiskt bara med ena.

Skulle du vilja tatuera dig?
Tycker att huden är fantastisk som den är. Om jag skulle hitta ett motiv som jag verkligen faller för blir det förmodligen bara något litet.

Vad jobbar du som?

Just nu jobbar jag som vikarie på olika skolor i Nykvarn.

Har du syskon?
Jag har faktiskt det tre alldra bästa! Tre fantastiska storebröder.

Vad är den viktigaste morgonrutinen?
En stor kopp te och borsta tänderna.

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Jag har funderat på hur man kan börja med droger.

Vem vet mest om dig?
Det skulle nog vara min mamma.

Vad blir ditt namn baklänges?
Adelitam.

Har du någon plan för sommaren?
Jag ska vara ledig! Sen funderar jag på att bygga en stor flotte som man kan spela innebandy på. Vore helt galet kul!

Första sporten du gick på?
Oj, fotboll tror jag. Eller gympa men det var inte min grej.

Hur gammal har du tänkt bli?
Jag tänker bli minst 100 år. Och jag ska vara en riktigt cool tant hela vägen!

Har du haft vattkoppor?
Oja!

Viken är din favorit tv-serie?
Two and a half men.

Vad åt du senast?
Blåbärspaj. Ja, jag vet min mamma är bäst!

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att förlora någon jag älskar!!!

Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
Rosa och vit randiga.

Tänt eller släckt när du ska sova?
Jag sover gärna med en nattlampa när jag sover själv. Martin klarar inte av det så då får det bli utan.

Vilket land vill du åka till?
Oj, jag skulle vilja besöka Samoa öarna. De ligger i södra Stilla havet och ska tydligen vara helt fantastiskt vackert.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Ja, det skulle vara häftigt fast jag skulle nog kissa på mig.

Vilken är din bästa utlandsresa?
Seychellerna eller Venezuela. Till Seychellerna vill jag verkligen åka igen.
 
Vad gör dina syskon?
En är snickare, en studerar på universitet och den tredje jobbar som konsult.

Vad ska du göra kommande helg?
Då är det valborg så det var snack om att vi skulle fira det hos en kompis i Mariefred.  Men vet inte om det är spikat.

Vad står det i det andra sms:et i din inkorg?
”Ja, vi får hoppas att inte alla är så jävla tråkiga! Vad gör du för något nu baby? Puss puss <3”

Vem var din första kärlek?
Martin Mikael Backholm, The one and only! Vilken tur att just jag haffade honom!

Vad ska du göra efter det här?
Om det inte blir någon innebandy ska jag nog gå ut och röra på mig lite iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0