8/9

Jag har blivit en jäkel på att laga mat. Idag åt jag kycklingfilé med fullkorns nudlar och wok. Mycket mumsig! För ett tag sen lärde Martins snälla mamma, Åsa mig att man kunde äta päron och vanilj keso tillsammans med banan. Idag var jag så himla gottsugen så jag använde konceptet med en liten twist. En liten fruktsallad med banan, ananas och nektariner. Sen hittade jag keso med typ tropisk smak. Det blev super gott så pröva det!

 

Fun fact:

-          Det går vilda påfåglar på stan här nere. (Tog en bild för att jag blev så himla rädd, galet stora fåglar!)
-          Nordens största skatepark ligger precis bredvid min skola.
-          Det går tuppar på busstation.
-           Ska äta pizza med Gunilla imorgon.
-          SATS ligger 100 meter från min skola.
-          Det luktar tång i hela Trelleborg.
-          Jag missar klassfesten på fredag.
-          I helgen får jag komma hem och träffa mina underbara nära och kära. <3


Kommentarer
Postat av: Åsa B

Heja Matilda, du kommer att klara dig galant.Kram

2009-09-09 @ 19:39:30
Postat av: Matilda

Ja, nu väntar jag bara på att din son ska flytta ner hit så att jag får någon att bjuda på mat. =P

2009-09-16 @ 22:24:09
Postat av: mamma

Jag längtar efter dig!!!!!

2009-09-18 @ 15:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0