Packa

Dagen började med att min lilla hallonbåt var tvungen att vakan och lämna mig ensam i sängen redan kl 9, hade något med hockeyn. Jag hade tänkt att gå upp ganska tidigt men råkade stänga av klockan.
Direkt när jag vaknat åkte jag och mamma och hämtade en cykel av mormor som hon hade lovat mig. Trodde det skulle vara någon gammal rostig sak men var splitter ny. Kändes lite dumt så jag bestämde att jag bara "lånade" den. På vägen upp införskaffade jag också ett lås till mormors cykel, ett strykjärn, en datorväska samt 5 paket nudlar. Jag kan starkt rekommendera net on net, där de säljer nudlar för en krona paketet. Fast de kanske smakar bajs, det vet jag inte!
Kom hem och satte igång att packa samt tömma och måla om byrån som jag ska ha med mig ner. Om den får plats på släpet vill säga. Har packat fram till nu.
Ska hoppa ner i sängen snart för imorgon ska jag träffa Sillen sen hinna packa klart innan Martin kommer hem. Näst sista natten tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0