På väg!

Nu är vi på väg neråt tillsammans med världens största sigenar packning. Ser inte klokt ut! Eftersom att jag inte var hemma igår fick mina stackars föräldrar sköta den tunga packningen. De kommer också att få lasta av själva då jag blir droppad i Malmö. Nollningen började nämlligen redan igår men jag får hoppa in idag istället. Aktiviteten för dagen kallade de Stadskampen. Vet inte vad man ska förvänta sig. Schemat för de två kommande veckors nollning verkar riktigt bra iaf. Uppdaterar eftersom!

Var som väntat jobbigt att lämna Martin imorse. Nu håller jag bara tummarna att jag ska trivas där nere och inte gråta varje kväll för att jag längtar hem och efter Martin. Jag har ju iaf Molle med mig som tur är!

Jag får väl meddela imorgon hur idag gått. Kommer nog inte få så mycket tid över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0